Przez ostatni tydzień pojawiło się kilka ciekawych filmów wideo w internecie, które przyciągają uwagę i informuja kim jest pracodawca. Przez wiele lat prowadziłam listę ciekawych kampanii EB (na stronie www.forumemployerbranding.pl). I przez wiele lat narzekałam, że jest znacząca różnica w jakości filmów produkowanych w Polsce i zagranicą. Powoli zmieniam zdanie, szczególnie po tym co obejrzałam ostatnio.

Oto moja prywatna lista filmów wideo. Każdy z tych filmów ma pomysł, jasny przekaz. Świetna realizacja. Dobrze dobrana muzyka. Niebanalna treść. Każdy intryguje i zwraca uwagę na ciekawe wątki. I każdy można oglądać po kilka razy. Jednym słowem mają wszystko, co ceni się w reklamach. Widać, że za tym stoi sztab ludzi – przedstawicieli klientów, agencji reklamowych, filmowców. Jeśli brief jest dobry, to w efekcie film też będzie dobry.

Super! Oby takich filmów było coraz więcej. Dziękuję #Adidas, #BIANCO Footwear, #Finansforbundet, #IBM, #IKEA, #Shell.

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

Share This

Share This

Share this post with your friends!