Specjalista ds. employer brandingu powinien stale uzupełniać swoją wiedzę, by czerpać inspiracje do inicjowania i realizowania nowych projektów związanych z budowaniem marki pracodawcy.

W księgarniach, także tych online, jest wiele pozycji, po które warto sięgać. Ja dostaję e-maile z pytaniami co warto czytać. Dlatego też przygotowałam własną subiektywną listę książek, którą będę stale uzupełniać. Oto ona:

(lista alfabetyczna, według tytułów)

  • „Brand from the inside” – Libby Sartain, Mark Schumann
  • „Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru” – Judith Leary-Joyce
  • „CEO – dyrektor do spraw zaangażowania” – John Smythe
  • „Corporate reputations, branding and people management” – Graeme Martin, Susan Hetrick
  • „Doktryna jakości” – Andrzej Blikle
  • „Dopasowanie człowiek-organizacja i tożsamośc organizacyjna” – Joanna Czarnota-Bojarska
  • „Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku” – Marek Kozłowski
  • „Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy” – Katarzyna Wojtaszczyk
  • „Empowered” – Josh Bernoff, Ted Schadler
  • „HR Marketing” – Caroline Welsing
  • „Humanistyczne wartości zarządzania” – Józef Penc
  • „Inspirująca komunikacja” – Kevin Murray 
  • „Komunikacja wewnętrzna krok po kroku” – Bill Quirke
  • „Kultury i organizacje” – Geert Hofstede
  • „Marketing 3.0” – Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan + „Marketing 4.0”
  • „Na przekór stereotypom” – Ricardo Semler
  • „Obrazy organizacji” – Gareth Morgan
  • „Od dobrego do wielkiego” – J. Collins + inne książki jak „Wizjonerskie organizacje”, „Wielcy z wyboru”
  • „Podróż menedżera” – Robert Zegar, Ewa Lewczak 
  • „Po drugie klient” – Hal Rosenbluth, Diane McFerrin Peters
  • „Pokolenie X” – Douglas Coupland
  • „Po pierwsze: złam wszelkie zasady” – Marcus Buckingham, Curt Coffman
  • „Potęga wartości” – Agata Stachowicz-Stanusch
  • „Praca rządzi” – Laszlo Bock
  • „Pracować inaczej” – Frederic Laloux
  • „Sensotwórczość” – Joanna Heidtman, Piotr Piasecki 
  • „Siła nawyku” – Charles Duhigg
  • „The employer brand” – Simon Barrow, Richard Mosley
  • „The HR value proposition” – Dave Ulrich, Wayne Brockbank
  • „Taking brand initiative” – Mary Jo Hatch, Majken Schultz
  • „Trzy oblicza menedżera” – Andrzej Koźmiński, Monika Kostyra, Mary Jo Hatch
  • „W poszukiwaniu doskonałości w biznesie” – Thomas Peters, Robert Waterman
  • „Wprowadzanie zmian w organizacji” – Bert Spector
  • „Zarządzanie emocjami” – Marcin Krokowski, Piotr Rydzewski
  • „Zawód: zwycięzca” – Vadim Makarenko
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

Share This

Share This

Share this post with your friends!