Autorka bloga

Autorka bloga

Autorką jest Julita Dąbrowska, ekspert i strateg w zakresie budowania marek: konsumenckiej, korporacyjnej a także marki pracodawcy. Konsultant komunikacji biznesowej – zewnętrznej (tj. adresowanej do konsumentów, partnerów biznesowych, organizacji pozarządowych i innych interesariuszy) i wewnętrznej (tj. adresowanej do pracowników). Posiada ponad 25-letnim doświadczenie w zarządzaniu strategicznym, marketingu, Public Relations, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej. Na co dzień pomaga firmom i organizacjom opracować strategie komunikacji biznesowej. Od 2011 roku organizuje też coroczne Forum Employer Branding, jest autorką cieszącej się popularnością książki „Employer Branding. Marka pracodawcy w praktyce” oraz  „Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami”, jak również ponad 50 artykułów publikowanych w prasie branżowej i naukowej. Jej artykuły znajdziesz w „Personel Plus”, „Personel i Zarządzanie”, w serwisie kariera.pl.

Julita Dąbrowska to ceniony mówca, gość specjalny wielu konferencji i seminariów z udziałem przedstawicieli biznesu, mediów i nauki. Doświadczony trener biznesu / mentor z ponad 15-letnim stażem, wykładowca akademicki. W jej szkoleniach i warsztatach wzięło już udział szerokie grono uczestników (ponad 3.000 osób).

  • Pisze o tym co ważne, co pomaga lub przeszkadza w budowaniu marki pracodawcy.
  • W recenzjach odnosi się do projektów, w których uczestniczyła.
  • Jeśli jakiś projekt jest objęty patronatem, publikacja jest specjalnie oznaczona.
  • Chętnie czyta raporty i zachęca do dzielenia się nimi.

Prześlij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

Share This